Khamis, 22 Mac 2012

Testimoni Perubatan Jawi

 Saya Mohd.Messepari bin Abd.Hamid telah lama mendidap sakit pundi kencing dan masalah tulang belakang kerana saya berkerja sebagai pemandu lori Alhamdulillah pada 4 hb.2.2010 saya di kenalkan oleh ustz.mohamad di klinik herbalis jeram,setelah di chek herbalis menyuruh saya minum minyak zaiton pagi dan malam, madu,omega 3 ,kopi radix dan spirulina dan pada 9hb 7.2010 herbalis minta saya datang untuk rawatan kiropraktik dan bekam 3 tempat , lepas bekam dlm 2 hari badan saya makin sakit TAPI selepas 3 hari sakit pinggang yang saya hadapi selama ini makin kurang kurang hingga kesaat ini hilang langsung, Saya amat bersyukur pada Allah kerena di pertemukan kaedah perubatan ini dengan kos yang amat rendah.




Hari ini saya dah berjaya mengajak adik beradik saya dan kawan-kawan saya yang sakit serta anak beranak saya berubat menggunakan kaedah perubatan Jawi HPA di klinik herbalis Jeram.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan